چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

دانلود برنامه اندروید ضبط فیلم از صفحه AZ Screen Recorder Premium – No Root 3.6 برنامه گرفتن فیلم از صفحه اندروید

برنامه فیلمبرداری از صفحه اندروید,برنامه گرفتن فیلم از صفحه اندروید

دانلود برنامه اندروید ضبط فیلم از صفحه AZ Screen Recorder Premium – No Root 3.6 برنامه گرفتن فیلم از صفحه اندروید

AZ Screen Recorder Premium – No Root v2.6 بهترین برنامه برای ضبط صفحه نمایش آب نبات چوبی(Lollipop) شما است. این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارد، محدودیت زمان ندارد، بدون واترمارک است، بدون تبلیغات است و با یک حرکت برای شروع و توقف ضبط، استفاده از آن بسیار آسان می باشد. این برنامه ضبط صفحه نمایش با ارائه ویژگی هایی که نیاز دارید به شما اجازه می دهد ویدئوهای ضبط شده از صفحه زیبایی ایجاد کنید. AZ Screen Recorder به شما امکان می دهد صفحه خود را در ویدئوهای HD و FullHD ضبط کنید و این تنها برنامه ضبط ویدئو از صفحه در مارکت اندروید است که می تواند در هنگام ضبط، توقف(pause) و از سر گیری(resume) کند. شما همچنین می توانید صدا را از میکروفن ضبط کنید و این به طور خودکار آن را با ویدئوهای ضبط شده از صفحه ضبط می کند. این ویژگی باعث می شود که این برنامه برای ایجاد آموزش، فیلم تبلیغاتی، توضیح در مورد بازی و گیم پلی خود یا ضبط چت تصویری بسیار مناسب باشد. پنجره شناوری که همیشه در بالا قرار دارد به شما این امکان را می دهد در لحظه دقیق روی هر صفحه ضربه بزنید. در تنظیمات، شما می توانید screen touches را فعال کنید بنابراین افرادی که در حال تماشای فیلم های شما هستند کاملا همان چیزی که شما انجام می دهید را خواهند دانست. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی های دیگر در این ضبط کننده صفحه وجود دارد مانند تنظیم وضوح ویدئو، نرخ بیت، جهت گیری روی صفحه نمایش، تایمر سفارشی برای متوقف کردن، ذخیره دایرکتوری انتخاب شده، نمایش/اشتراک یا حذف ویدئوهای ضبط شده شما و غیره.

AZ Screen Recorder Premium – No Root 2.6 دانلود نرم افزار ضبط فیلم از صفحه

برنامه فیلمبرداری از صفحه اندروید,برنامه گرفتن فیلم از صفحه اندروید
AZ Screen Recorder Premium – No Root 2.6 دانلود نرم افزار ضبط فیلم از صفحه

 

AZ Screen Recorder Premium – No Root v2.6 بهترین برنامه برای ضبط صفحه نمایش آب نبات چوبی(Lollipop) شما است. این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارد، محدودیت زمان ندارد، بدون واترمارک است، بدون تبلیغات است و با یک حرکت برای شروع و توقف ضبط، استفاده از آن بسیار آسان می باشد.
این برنامه ضبط صفحه نمایش با ارائه ویژگی هایی که نیاز دارید به شما اجازه می دهد ویدئوهای ضبط شده از صفحه زیبایی ایجاد کنید.
AZ Screen Recorder به شما امکان می دهد صفحه خود را در ویدئوهای HD و FullHD ضبط کنید و این تنها برنامه ضبط ویدئو از صفحه در مارکت اندروید است که می تواند در هنگام ضبط، توقف(pause) و از سر گیری(resume) کند.
شما همچنین می توانید صدا را از میکروفن ضبط کنید و این به طور خودکار آن را با ویدئوهای ضبط شده از صفحه ضبط می کند. این ویژگی باعث می شود که این برنامه برای ایجاد آموزش، فیلم تبلیغاتی، توضیح در مورد بازی و گیم پلی خود یا ضبط چت تصویری بسیار مناسب باشد.
پنجره شناوری که همیشه در بالا قرار دارد به شما این امکان را می دهد در لحظه دقیق روی هر صفحه ضربه بزنید.
در تنظیمات، شما می توانید screen touches را فعال کنید بنابراین افرادی که در حال تماشای فیلم های شما هستند کاملا همان چیزی که شما انجام می دهید را خواهند دانست.
علاوه بر این، بسیاری از ویژگی های دیگر در این ضبط کننده صفحه وجود دارد مانند تنظیم وضوح ویدئو، نرخ بیت، جهت گیری روی صفحه نمایش، تایمر سفارشی برای متوقف کردن، ذخیره دایرکتوری انتخاب شده، نمایش/اشتراک یا حذف ویدئوهای ضبط شده شما و غیره.

هدف ما توسعه بهترین ضبط کننده صفحه است که بتواند همه را راضی کند. این نرم افزار دارای ویژگی های فوق العاده و منحصر به فرد است که در هیچ برنامه ضبط صفحه در بازار یافت نمی شود:
★ دکمه جادویی: یک دکمه که بدون نشان دادن هر چیزی بر روی صفحه نمایش، ضبط شما را کنترل می کند. بنابراین، بینندگان ویدئو شما تنها بر روی برنامه، بازی یا هر چیزی دیگری که می خواهید ضبط کنید تمرکز می کنند.
★ پوشش دوربین جلو: شما می توانید در یک پنجره پوشش کوچک، که می تواند آزادانه به هر موقعیت بر روی صفحه نمایش کشیده شود و به هر اندازه و شفافیت سفارشی شود، چهره و احساسات خود را ضبط کنید.
★ تایمر شمارش معکوس: چیزی وجود دارد که شما مجبور باشید قبل از ضبط آماده کنید؟ نگران نباشید، تایمر شمارش معکوس تا وقتی که شما برای شروع و ضربه زدن در یک لحظه ای که می خواهید آماده شوید صبر می کند.
★ رسم بر روی صفحه نمایش: این ویژگی منحصر به فرد برای ساخت آموزش  بسیار مناسب است. شما می توانید تاکید کنید، یک نماد رسم کنید یا هر چیزی را با هر رنگ منتخب به طور مستقیم بر روی صفحه خود نشانه گذاری کنید.
★ اصلاح ویدیوها: ضبط ویدیویی از صفحه می تواند طولانی و حاوی اطلاعات غیر ضروری باشد، شما می توانید قطعاتی که برای ایجاد ویدئوهای خود نمی خواهید را حذف کنید.

 

لینک دانلود برنامه: دانلود با لینک مستقیم

 

همچنین می توانید ببنید:

دانلود برنامه تغییر رنگ تصاویر اندروید ورژن1.6.2جدیدی
دانلود گو لانچر اندروید GO Launcher Z Prime VIP 1.07 build 442
دانلود آخرین ورژن برنامه اندروید واتس آپ مسنجر WhatsApp Messenger
دانلود برنامه اندروید گو لانچر GO Launcher Z Prime VIP 3.05 build 448
دانلود Voice Lock - برنامه اندروید قفل گوشی با صدا جالب

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود تم Z5v Theme برای گوشی های اکسپریا Z دانلود تم سونی اکسپریا

دانلود نرم افزار مدیریت اس ام اس ها Textra SMS PRO 2.39 اندروید دانلود Textra SMS PRO اندروید

دانلود برنامه اندروید پیش بینی وضعیت آب و هوا InstaWeather Pro 3.12 دانلود برنامه instaweather pro اندروید

دانلود Smart App Lock Pro 2 3.14.0 قفل اپلیکیشن های اندروید دانلود ورژن جدید Smart App Lock Pro

دانلود Chrome Browser Google 44.0.2404.128 گوگل کروم برای اندروید دانلود گوگل کروم Chrome Google اندروید ویژه

دانلود لانچر هوشمند Smart Launcher Pro 3 3.07.27 اندروید جدیدترین ورژن لانچر اندروید Smart Launcher Pro 3

دانلود GO Launcher Z Prime VIP v1.091 build 461 لانچر گو زد اندروید نسخه ی پریمیوم لانچر گو زد برای اندروید

دانلود Keyspop 2.2 کیبورد زیبا برای IOS آیفون Keyspop آیفون

دانلود AntiVirus PRO Android Security v4.4.1 آنتی ویروس AVG اندروید آنتی ویروس AntiVirus PRO Android Security رایگان اندروید

Adobe AIR 19.0.0.153 دانلود نرم افزار موبایل ادوبی ایر اجرای بازی های فلش در اندروید