چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

آموزش ژله دو رنگ با مغز ژله رولی سوپرایز کردن میهمانان با ژله دو رنگ خوشمزه

ژله دو رنگ با مغز ژله رولی برای داختران,درست کردن ژله دو رنگ با مغز ژله رولی,مواد لازم برای ژله دو رنگ با مغز ژله رولی,آموزش تهیه ژله دو رنگ,آموزش ژله دو رنگ با مغز ژله رولی برای بانوان,آموزش ژله دو رنگ با مغز ژله رولی,ژله دو رنگ مخصوص کودکان,ژله دو رنگ درست کنید و لذت ببرید,ژله دو رنگ با مغز ژله رولی برای خانوم های جوان,آموزش ژله 2 رنگ برای خانوم های جوان,ژله دو رنگ برای خانوم ها,طرز تهیه ژله رولتی دو رنگ,سوپرایز کردن میهمانان با ژله دو رنگ خوشمزه,طرز تهیه ژله دو رنگ مجلسی و رولتی ویژه,آموزش ژله 2 رنگ برای دختران,نحوه درست کردن ژله دو رنگ با مغز ژله رولی,طرز تهیه ژله 2 رنگ مغز ژله رولی

آموزش ژله دو رنگ با مغز ژله رولی سوپرایز کردن میهمانان با ژله دو رنگ خوشمزه

  طرز تهیه ژله دو رنگ با مغز ژله رولی : ابتدا نصف بسته ژله آلوئه ورا را با نصف لیوان آب جوش خوب مخلوط کرده و پس از خنک شده یک قالب دنت کاکائویی به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. یک قالب مستطیلی آماده کنید و ژله قهوه ای را در ته آن ریخته و در یخچال قرار دهید تا ببندد. سپس یک بسته و نیم ژله آلوئه ورا را با یک و نیم لیوان آب جوش مخلوط کرده و بگذارید از دما بیفتد ،سپس دو پیمانه بستنی وانیلی یا یک لیوان شیر را به آن اضافه کرده و هم بزنید تا خوب مخلوط شود. توجه: اگر بستنی اضافه می کنید لازم است که حتما با همزن کاملا بزنید چون در غیر این صورت لایه ژله و بستنی از هم جدا می شوند. یک لیوان از ژله سفید خنک شده را روی ژله قهوه ای ریخته و بگذارید تا ببندد. در مرحله بعد باید ژله رولی یا همان فرفره ای را تهیه کنید ولی برش نزنید. همزمان یک بسته ژله لیمو را با یک لیوان آب جوش مخلوط کرده و سه چهارم لیوان آب سرد به آن اضافه کنید و در یک قالب با ضخامت کم ریخته و بگذارید ببندد. پس از بستن به شکل برگ برش بزنید و کنار بگذارید. حالا قالب را از یخچال خارج کرده و ژله رولتی را روی آن قرار دهید . در اطراف ژله رولتی می توانید از ژله سبز رنگ برش زده به عنوان برگ استفاده کنید. مجددا نصف لیوان ژله سفید را در اطراف ژله رولتی بریزید و در یخچال بگذارید تا ببندد. در پایان کار هم بقیه ژله سفید را به ژله اضافه کنید. سپس ژله را از قالب جدا کرده و اطراف آن را با چیپس شکلاتی تزیین کرده و سرو کنید.

آموزش ژله دو رنگ با مغز ژله رولی

طرز تهیه ژله 2 رنگ مغز ژله رولی

ژله دو رنگ با مغز ژله رولی برای داختران,درست کردن ژله دو رنگ با مغز ژله رولی,مواد لازم برای ژله دو رنگ با مغز ژله رولی,آموزش تهیه ژله دو رنگ,آموزش ژله دو رنگ با مغز ژله رولی برای بانوان,آموزش ژله دو رنگ با مغز ژله رولی,ژله دو رنگ مخصوص کودکان,ژله دو رنگ درست کنید و لذت ببرید,ژله دو رنگ با مغز ژله رولی برای خانوم های جوان,آموزش ژله 2 رنگ برای خانوم های جوان,ژله دو رنگ برای خانوم ها,
طرز تهیه ژله 2 رنگ مغز ژله رولی

سوپرایز کردن میهمانان با ژله دو رنگ خوشمزه

آشپزی : ژله یکی از بهترین دسرهایی است که به راحتی و در شکل های مختلف می توانید در منزل تان تهیه کرده و میهمانان تان را سورپرایز کنید. این بار یک ژله شیک و مجلسی با ژله رولی درست کنید.

 
مواد لازم برای ژله دو رنگ با مغز ژله رولی :
ژله رولتی یک رول
ژله لیمو نصف بسته
ژله آلوئه ورا ۲ بسته
شیر یک لیوان یا بستنی وانیلی دو پیمانه
دنت کاکائویی یک عدد
چیپس شکلاتی برای تزیین

 
طرز تهیه ژله دو رنگ با مغز ژله رولی :
ابتدا نصف بسته ژله آلوئه ورا را با نصف لیوان آب جوش خوب مخلوط کرده و پس از خنک شده یک قالب دنت کاکائویی به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.
یک قالب مستطیلی آماده کنید و ژله قهوه ای را در ته آن ریخته و در یخچال قرار دهید تا ببندد.
سپس یک بسته و نیم ژله آلوئه ورا را با یک و نیم لیوان آب جوش مخلوط کرده و بگذارید از دما بیفتد ،سپس دو پیمانه بستنی وانیلی یا یک لیوان شیر را به آن اضافه کرده و هم بزنید تا خوب مخلوط شود.
توجه: اگر بستنی اضافه می کنید لازم است که حتما با همزن کاملا بزنید چون در غیر این صورت لایه ژله و بستنی از هم جدا می شوند.
یک لیوان از ژله سفید خنک شده را روی ژله قهوه ای ریخته و بگذارید تا ببندد.
در مرحله بعد باید ژله رولی یا همان فرفره ای را تهیه کنید ولی برش نزنید.
همزمان یک بسته ژله لیمو را با یک لیوان آب جوش مخلوط کرده و سه چهارم لیوان آب سرد به آن اضافه کنید و در یک قالب با ضخامت کم ریخته و بگذارید ببندد. پس از بستن به شکل برگ برش بزنید و کنار بگذارید.
حالا قالب را از یخچال خارج کرده و ژله رولتی را روی آن قرار دهید . در اطراف ژله رولتی می توانید از ژله سبز رنگ برش زده به عنوان برگ استفاده کنید.
مجددا نصف لیوان ژله سفید را در اطراف ژله رولتی بریزید و در یخچال بگذارید تا ببندد.
در پایان کار هم بقیه ژله سفید را به ژله اضافه کنید.
سپس ژله را از قالب جدا کرده و اطراف آن را با چیپس شکلاتی تزیین کرده و سرو کنید.

همچنین می توانید ببنید:

مطالب بیشتر از سایت ما

گوجه فرنگی و تخم مرغ املت داخل فر املت های خوشمزه برای بانوان در فر

طرز تهیه مرغ سوخاری ادویه دار شده مواد لازم برای مرغ ادویه دار شده

سالاد خوشمزه ریحان و فلفل طرز تهیه سالاد ریحان و فلفل آذری

اسموتی وانیلی انار نوشیدنی شب یلدا طرز تهیه نوشیدنی ویژه شب یلدا اسموتی وانیلی انار

لاک دو رنگه ناخن دختروونه برای زیبایی جدید2015 دانلود طرح های لاک دو رنگه دخترانه پارس ناز2015

مدل آرایشی صورت دخترانه جدید در سال2015 مدل جدید ارایشی صورت در سال94جدید

مدل رنگ موی زیبای دخترانه و زنانه در سال جدید آکا ایران مدل رنگ موی دخترانه سال2014

توصیه هایی برای یک آرایش لب زیبا و جذاب و خوش رنگ برترین توصیه های آرایش لب زیبا2015

آموزش استفاده از سایه چشم دودی یا اسموکی سال جدید آموزش سایه اسموکی روی چشم2015

توصیه های پوستی بهاری مخصوص دختران جوان در فصل بهار غیر از آلرژی چه بیماری‌های پوستی دیگری شایع‌تر است؟