چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون بهترین آهنگش بهترین آهنگ مرتضی پاشایی در سال93

برترین اهنگ مرتضی پاشایی پاپ موزیک,آهنگ مرتضی پاشایی در تهران بنام باروون,بارون آخرین اهنگ مرتضی پاشایی,بهترین آهنگ مرتضی پاشایی در سال93

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون بهترین آهنگش بهترین آهنگ مرتضی پاشایی در سال93

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی به نام بارون

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بارون

دانلود آهنگ جدید از مرتضی پاشایی به نام بارون

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی به نام بارون

Morteza Pashae  New Music Called Baron

از سایت پرشین نایس منتشر شد

برترین اهنگ مرتضی پاشایی پاپ موزیک,آهنگ مرتضی پاشایی در تهران بنام باروون,بارون آخرین اهنگ مرتضی پاشایی,بهترین آهنگ مرتضی پاشایی در سال93

 برای دانلود آهنگ با لینک مستقیم اینجا کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بارون

من به تو حق میدم از من دلخوری

من به تو حق میدم اینجوری بری

امشب و پیشم بمون طاغت بیار

زیر این بارون که سرما میخوری

از تمامه آدمای روزگار

من پناه آورده بودم سمته تو

من تو رو از دست دادم عشقه من

جا نداره واسه ی من قلبه تو

دلتو زدمو دل بردی از من

اشکامو دیدی دست کشیدی از من

این آخرین حرفه منو قانع کن

غیر از علاقه تو چی دیدی از من

نمیشه بری من حرف دارم آروم باش

دست قولی پیشه اون که بودی دنیاش

اون که نمیخواد زیره بارون باشی

بارون گرفته تو هوای چشماش

حق داری ترکم کنی اما بمون

تو نباید توی این ساعت بری

من زیادی عاشقت بودم همین

شد دلیله این که تو راحت بری

دل سپردم تا بمونی پیشه من

واسه هر چی غیر من دل دل زدی

مشکلت من بودم انگار عشقه من

یک تنه تو قلبه این مشکل زدی

دلتو زدمو دل بردی از من

اشکامو دیدی دست کشیدی از من

این آخرین حرفه منو قانع کن

غیر از علاقه تو چی دیدی از من

نمیشه بری من حرف دارم آروم باش

دست قولی پیشه اون که بودی دنیاش

اون که نمیخواد زیره بارون باشی

بارون گرفته تو هوای چشماش

مرتضی پاشایی بارون

همچنین می توانید ببنید:

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام پیشم بمون جدید
دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و امیر بنام بی کسی
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام همینه که هست
دانلود آلبوم جدید مصطفی ان 2 بنام چشم های سبز​
دانلود آهنگ جدید دانیال ملایری خوش اومدی

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام بعد زمستون سال جدید آهنگ های تتلو بنام زمستونی جدید

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام دلم مونده دستم دانلود آهنگ ali abdolmaleki

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک بنام مینا2015 دانلود اهنگ سینا سرلک و محسن چاوشی بنام مینا 2015

دانلود آهنگ جدید مجید تاک اتفاق بزرگ اتفاق بزرگ

دانلود آهنگ جدید دانیال ملایری خوش اومدی دانیال ملایری

دانلود آهنگ جدید پازل بند و حامد کولیوند دوست دارم زیاد حامد کولیوند

دانلود آهنگ جدید فرامرز شاملو شب بارونی فرامرز شاملو

دانلود آهنگ جدید حمید اسلامی فر لحظه های من حامد اسلامی فر

دانلود آهنگ جدید معراج سنچولی نیستی ببینی آلبوم نیستی ببینی از معراج سنچولی

دانلود آهنگ جدید امیر میرکریمی دوباره ali mirkarimi