چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

چهارفصل

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

دانلود آهنگ زیبای محسن یگانه بنام درکم کن آخه بی انصافیه تا همینجا کافیه

مگه چی خواستم بجز اینکه یکم درکم کنی,آخه وقتی با منی حرف رفتن میزنی,روزی که خسته بشی و بخوای منو ترکم کنی,دانلود آهنگ محسن یگانه به نام درکم کن,نه میشه پنهونش کنم این حس عاشق یودنو,اینقدره میگم که باور کنی احساس منو,درکم کن یکم از پیشم نرو,کاش بدونی خستمو انقدر بهت وابستمو,بگم دیوونتم منو درکم کن یکم,درکم کن جدیدترین آهنگ محسن یگانه,فکر من که غصه هام قد تموم عالمه,آخه بی انصافیه تا همینجا کافیه,حرفم این بوده همش روزی که می ترسم ازش,آهنگ شنیدنی محسن یگانه درکم کن,دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی محسن یگانه به نام درکم کن,متن آهنگ محسن یگانه درکم کن,آهنگ جدید و زیبای محسن یگانه بنام درکم کن,آهنگ بند بند حرف من محسن یگانه,لینک دانلود آهنگ درکم کن محسن یگانه,من به هر دری زدم تو رو از دستت ندم,من فقط خواستم بگم فکر من باشی یکم,درکم کن آهنگ محسن یگانه جدید و شنیدنی,منو درکم کن یکم از پیشم نرو,هی می خواستم بت بگم حرفی که توی دلمه,هر چی تو بخوای همون میشم نرو,تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی,بند بند حرف من پشت هر لبخند من,نه میشه دست کشید ازت نه میشه دل برید ازت,از حسم بهت فرصت بده که بگم

دانلود آهنگ زیبای محسن یگانه بنام درکم کن آخه بی انصافیه تا همینجا کافیه

حرفم این بوده همش روزی که می ترسم ازش روزی که خسته بشی و بخوای منو ترکم کنی آخه وقتی با منی حرف رفتن میزنی مگه چی خواستم بجز اینکه یکم درکم کنی آخه بی انصافیه تا همینجا کافیه تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی من به هر دری زدم تو رو از دستت ندم تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی منو درکم کن یکم از پیشم نرو هر چی تو بخوای همون میشم نرو از حسم بهت فرصت بده که بگم بگم دیوونتم منو درکم کن یکم ♫♫♫ بند بند حرف من پشت هر لبخند من هی می خواستم بت بگم حرفی که توی دلمه من فقط خواستم بگم فکر من باشی یکم فکر من که غصه هام قد تموم عالمه نه میشه دست کشید ازت نه میشه دل برید ازت نه میشه پنهونش کنم این حس عاشق یودنو کاش بدونی خستمو انقدر بهت وابستمو اینقدره میگم که باور کنی احساس منو درکم کن یکم از پیشم نرو هر چی تو بخوای همون میشم نرو از حسم بهت فرصت بده که بگم بگم دیوونتم منو درکم کن یکم ♫♫♫ منو درکم کن یکم از پیشم نرو هر چی تو بخوای همون میشم نرو از حسم بهت فرصت بده که بگم بگم دیوونتم منو درکم کن یکم

دانلود آهنگ زیبای محسن یگانه بنام درکم کن

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام درکم کن

Mohsen Yeganeh – Darkam Kon
دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی محسن یگانه به نام درکم کن با بهترین کیفیت

مگه چی خواستم بجز اینکه یکم درکم کنی,آخه وقتی با منی حرف رفتن میزنی,روزی که خسته بشی و بخوای منو ترکم کنی,دانلود آهنگ محسن یگانه به نام درکم کن,نه میشه پنهونش کنم این حس عاشق یودنو,اینقدره میگم که باور کنی احساس منو,درکم کن یکم از پیشم نرو,کاش بدونی خستمو انقدر بهت وابستمو,بگم دیوونتم منو درکم کن یکم,درکم کن جدیدترین آهنگ محسن یگانه,فکر من که غصه هام قد تموم عالمه,
دانلود آهنگ محسن یگانه به نام درکم کن

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.54 مگابایت
» دانلود آهنگ درکم کن «

متن آهنگ محسن یگانه درکم کن

حرفم این بوده همش روزی که می ترسم ازش
روزی که خسته بشی و بخوای منو ترکم کنی
آخه وقتی با منی حرف رفتن میزنی
مگه چی خواستم بجز اینکه یکم درکم کنی
آخه بی انصافیه تا همینجا کافیه
تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی
من به هر دری زدم تو رو از دستت ندم
تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی
منو درکم کن یکم از پیشم نرو
هر چی تو بخوای همون میشم نرو
از حسم بهت فرصت بده که بگم
بگم دیوونتم منو درکم کن یکم
♫♫♫
بند بند حرف من پشت هر لبخند من
هی می خواستم بت بگم حرفی که توی دلمه
من فقط خواستم بگم فکر من باشی یکم
فکر من که غصه هام قد تموم عالمه
نه میشه دست کشید ازت نه میشه دل برید ازت
نه میشه پنهونش کنم این حس عاشق یودنو
کاش بدونی خستمو انقدر بهت وابستمو
اینقدره میگم که باور کنی احساس منو
درکم کن یکم از پیشم نرو
هر چی تو بخوای همون میشم نرو
از حسم بهت فرصت بده که بگم
بگم دیوونتم منو درکم کن یکم
♫♫♫
منو درکم کن یکم از پیشم نرو
هر چی تو بخوای همون میشم نرو
از حسم بهت فرصت بده که بگم
بگم دیوونتم منو درکم کن یکم

همچنین می توانید ببنید:

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ آرمین 2afm توو ای اف ام بنام دمش گرم armin 2afm damesh garm

دانلود آلبوم جدید زد بازی و بهزاد لیتو بیست و سه 23 آلبوم بیست و سه بهزاد لیتو

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار آرامش محض کد پیشواز رایتل آهنگ آرامش محض علیرضا روزگار

غذای کم کالری رژیمی مرغ لیمویی با فلفل سبز دلمه ای آموزش تهیه غذای کم کالری مرغ لیمویی برای دختران جوان

تهیه شام کم کالری با غذاهای رژیمی سالاد مرغ برترین سالاد کم کالری مرغ سال جدید نیکصالحی

طرز تهیه برنج لقمه‌ای غذایی مقوی برای صبحانه سال جدید آکا ایران جدیدترین روش تهیه برنج لقمه ای صبحونه جدید

آموزش طرز تهیه شیرینی قهوه خوشمزه آموزش تصویری تهیه شیرینی قهوه

طرز تهیه همبرگر خوشمزه شکم پُر ((همبرگر دوبل)) طرز تهیه همبرگر خانگی

آموزش طرز تهیه سینه مرغ گریل شده و خوشمزه آموزش آشپزی

نوشیدنی هندوانه ای خوشمزه مناسب تابستان و افطار ماه رمضان افطاری را با نوشیدنی هندوانه خنک سپری کنید